خورشید نه آنسـت که هر روز بچـرخد
خورشید سری بود جدا شد به جفا، های

سکوت محض

سکوت محض
یک وجود
بی وجود
...
صرفا جهت اظهار وجود
:)

جدا از خودم «

:)
میخوام
یکم جدا از تفکرات خودم
صبر کن!
شاید
یکم جدا از تفکرات خودم
عه!
اینطور ک نمیشه
هردوتاش تفکرات خودمه
یعنی چی؟
.
هیس!!!
یکم بزار فکر کنم
.
.
.
هه :)
یکم جدا از سکوت
یکم جدا از..... (شما اسمم رو بذار جاش)
.
اه
اعصابم داغونه
خلاصه یکم جدا از من
.
میخوام گریه کنم
نمیدونم چی بگم
اصلا بذار بگم یکم راجع من
(هوووووووووووووووووووف)
هیس!!!
کمی سکوت محض!
راستی اصلا من کیم؟
:)
(هععععععععععععععععععی)
بیخیال
پشیمون شدم
ننوشتم که بخونید
نوشتم که خالی شم

ببخشید!!!

صبر کن!
مگه چیزی هم درونم هست که خالی تر شم؟
به قول اهالی منطق: «تحصیل حاصل محاله»
هیس!!!
هیس!!!
هیس!!!
میدونم
خودمم خرابم
بیخیال
اصلا نمی نویسم
بیخیال
بذار بمونه
بیخیال
خدایا
عاشقتم

{نمیدونم خداکنه دروغ نگفته باشم :( }

خرابم :)

خرابم :)

خراااااب :)


سین سکوت محض

:)

برچسب

سکوت محض