خورشید نه آنسـت که هر روز بچـرخد
خورشید سری بود جدا شد به جفا، های

سکوت محض

سکوت محض
یک وجود
بی وجود
...
صرفا جهت اظهار وجود
:)

سوالی همچنان بی جواب:) «

بسم رب القلم

این متن مربوط به این پست عزیز دل هست.

پست

.....

+من که چیزی نمیفهم !

برا خودت

-نامرد!

+وا! ، منکه مردونه اعتراف کردن :/

-راست میگی :)

+خوب؟

-آها

راستش، نمیدونم قصد و غرضی بود یا نه!

اما سوالش چه قشنگ بود بسی.

اما عزیز دل برادر این سوال رو بدون جواب نمیپرسن!

 راستی چی پرسید؟

+ سوال: دین من  میگه من اجازه ندارم این کار رو انجام بدم!

-جواب: خوب اشکالی نداره، عقاید هرکس برای خودش مهم و قابل احترامه!

+فقط خودش؟

-خودش و هرکس که هم عقیدشه!

+کسی که هم عقیدش نیست چی؟

-انسان که هست؟ عاقل که هست؟ با شعور که هست؟ آدمه خلاصه میفهمه که نباید عقاید دیگران رو تمسخر کنه یا جلوشون رو بگیره. حداقل تا وقتی که بهش آسیبی نرسونده اینطوره. هوم؟

+اوهوم!

-سوال بعدی چی بود؟

+ سوال: دین من میگه تو اجازه نداری این کار رو انجام بدی!

-خوب این همون سواله که قصد غرض داره از مطرح کردنش :)

جواب های قشنگی ندادن به جواب این سوال

منم نمیخوام اشکال بگیرم اما این سوال رو باید از هزار و یک دلیل و راه بررسی کرد و جواب داد.

+مثلا؟

-مثلا اینکه دین تو برتره یا من؟ / وجود من و تو مزاحم همدیگه هست؟ / میشه بدون آزار همدیگه و با عقاید خودمون کنار هم باشیم؟/ اصلا من تو زمین تو ام یا تو، تو زمین من؟ / کی صاحب خونست؟ و .......

+جدی؟

-پ ن پ

+راست میگی!

-کاست رو بیار ماست بگیر!

+باز یه سوال ازت پرسیدم پر رو شدی

-نه بیخیال شوخی کردم

+نه دیگه خراب کردی

-ببخشید دیه

+شب بخیر

-اه شب بخیر

+:)

-:)


سین سکوت محض

:)